אימון רצועות

אימון כנגד משקל גוף באמצעות רצועות. אימון מעולה לחיזוק ועיצוב כל קבוצות השרירים בגוף ועבודה אירובית לשיפור סבולת לב ריאה

אימון הרצועות הפך לאחד האימונים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות וזאת בשל יעילותו לצד הפן החווייתי שבו

מדריך : אמיר ארד

TABATA

אימון אינטנסיבי לפי פרוטוקול 20-10, כלומר 20 שניות עבודה אינטנסיבית ו-10 שניות מנוחה

כל סיבוב נמשך כ-4 דקות

באימון נעבוד על כל קבוצות השרירים ואופי האינטנסיבי של האימון משפר מאוד את הכושר האירובי

האימון מתאים לכל רמות המתאמנים

מדריך : רועי בן ישראל

אימון פונקציונאלי

אימון עצים לשיפור תפקוד יומיומי

האימון מאופיין בתרגול תנועות מורכבות, שיפור היציבה ושילוב כל מרכיבי הכושר הגופני

כח, גמישות, מהירות, סבולת וקואורדינציה

 מדריכ/ה : שרון שוורץ / רועי בן ישראל

פילאטיס

שיטת פעילות גופנית לגוף ולנפש

שיטת תרגול בטוחה המלמדת מודעות לגוף, יציבה נכונה ותנועה קלה וחיננית

תרגול פילאטיס מסייע  גם בשיפור הגמישות והזריזות ועשוי לסייע בהקלה על כאבי גב ומכאובים נוספים

עקרונות השיטה הם : קצב ונשימה, ריכוז, מיקוד ואיזון , הרפיית הגוף ותנועה

מדריכה : מלי כהן

Kick-Max

אימון אירובי בדופק גבוה הכולל תנועות בסיסיות מאומנויות לחימה שמורכבת בעיקר מאגרופים ובעיטות בשילובים שונים

אימון הקיקבוקס משלב בתוכו גמישות, עבודת כוח, סיבולת לב ריאה ותנועות פונקציונאליות

אימון מעולה לשריפת קלוריות מוגברת, חיטוב הגוף, פיתוח קואורדינציה ושחרור מתחים

מדריכה : אתי כהן

Spin-Max

אימון העובד על סבולת לב ריאה, כוח מתפרץ וסבולת שריר

האימון מתקיים בחדר הספינינג עם תאורה ייחודית, מוסיקה קצבית ובאווירת מסיבה

אימון חווייתי ומיוחד ובטוח לביצוע עבור כל רמות המתאמנים

אימון הספינינג מסייע בשריפת קלוריות מאוד משמעותית, חיזוק שרירי הרגליים ושרירי הליבה

מדריכה : רוני אלבז

זומבה

אם תמיד חלמתם לשלב ריקוד עם עולם הכושר אז זומבה זה בשבילכם

אימון שהוא כולו מסיבה אחת גדולה וכמובן שורף קלוריות, מפתח קואורדינציה ומשפר תנועתיות של הגוף

אין צורך בניסיון קודם, רק מלא אנרגיות וחיוך על הפנים

מדריכה : ענבל מאיר

SUP

אימון שמביא לכם את הים לסטודיו

האימון ישפר את היציבה, שרירי הליבה, הגמישות והקואורדינציה

האימון מגוון ומשלב אלמנטים של כוח, גמישות וסבולת לב-ריאה

האימון מותאם לכל רמות המתאמנים

מדריכה : מור לוינסון

יוגה

אימון יוגה בשיטת ויניאסה רכה למתחילים ולמנוסים

מטרת האימון היא ליצור חיבור משמעותי יותר בין תודעה, גוף ונפש

באימון נפתח יציבה נכונה, תנועה , גמישות, כוח, שיווי משקל ועוד

מדריכה : מיתר דוד

אימון מחזורי

אימון תחנות המשלב עבודה על קבוצות השרירים בגוף

כל תחנה תחומה בזמן או במספר חזרות וביניהן מנוחה קבועה מראש

האימון מגוון מאוד ומתאים למתאמנים בכל רמות הכושר, משלב עבודה אירובית ואנאירובית

זהו אימון כיפי ויעיל במיוחד - מקסימום עבודה במינימום זמן

מדריכה : שרית קליין

Body-Max

אימון עצים המשלב אלמנטים אירוביים ואנאירוביים ומוגדר כפרצים של פעילות גופנית קצרה, אינטנסיבית, בשילוב של מנוחות קצרות

אימונים אינטנסיביים מסוג זה גורמים לגוף לשרוף קלוריות בקצב גבוה יותר בזמן האימון וגם לאחריו עד 24 שעות לסיומו

האימון מאיץ שריפת שומן תוך שיפור סיבולת וחיזוק השרירים ושיפור תפקודי הלב

מדריכה : שרון שוורץ

× צ'אט עם נציג